Pagina's

woensdag 29 april 2015

Schrikken


Op Koningsdag de stoute schoenen aangetrokken om met mijn dochter Zierikzee te gaan bezoeken. Ik had al een poosje last van een soort verlammingsverschijnselen aan mijn linkerhand maar nu liep ik als een dronkeman te zwalken en moest ik Sanne steeds vasthouden om niet te vallen. (Mijn steun en toeverlaat). Nu had dr. Hanssens al verteld dat dit voor zo kunnen komen wanneer de ontsteking om de weggehaalde metastase niet zou verdwijnen, e.e.a. zou dan drukken op een stukje hersens wat de coördinatie van de linkerkant regelt (wat is dat knap zeg om dit zo te kunnen voorspellen!) Ik voelde me alsof ik niet helemaal spoorde, heel onzeker.  De volgende ochtend direct St. Elisabeth Tilburg gebeld. 's middags recept dexamethason gehaald bij de apotheek en ongelooflijk, vandaag gaat het al wat beter. Net een kopje koffie van de keuken naar de kamer gekregen en 3 meter recht lopen binnen de plavuizen ging ook. Nog niet alles optimaal maar, beter, dus dit geeft ook weer goede hoop dat mijn hoofd bij de controle op 7 mei schoon is!

Geen opmerkingen: