Pagina's

vrijdag 1 augustus 2014

I am here!


Hoera Hoera Hoera!
We zijn weer thuis, (voorlopig) alles achter de rug en nu 6 weken wachten. Tot nu toe voel ik me prima maar de klap moet nog komen als de dexametason is uitgewerkt...... Dubbel gevoel, wat als ik nog een weekje langer bestraald zou zijn en nog een chemokuurtje zou krijgen.... zou ik me dan minder zenuwachtig voelen voor de uitslag?


Mezelf vanmiddag eens heerlijk verwend met 2 nieuwe mutsjes en een doos Rituals, heerlijk :-)

Bij Jeanette stond de sushi al klaar een mooie afwisseling op dat vreselijke ziekenhuis eten! Laurens had bloemen mee genomen en toen ik thuiskwam stond er een giga fruitmand van Ma en Pa, wat ben ik verwend!

Mijn rug ziet er raar uit, helemaal bruin en oh wat was ik blij dat ik eindelijk mocht gaan smeren en gewoon wassen van die bestralingsplekken want dat jeukt behoorlijk.

De plek van de tumor is absoluut kleiner geworden want ik heb veel minder pijn!

Geen opmerkingen: