Pagina's

vrijdag 16 oktober 2015

Achteruitgang

Achteruitgang willen we niet. Als de dokter vandaag komt ga ik toch voor fysiothherapie vragen. Wie weet of het mogelijk is dat ik weer een beetje zou kunnen lopen, dat zou geweldig zijn! Vanmorgen is Jolanda van Alevo geweest, aardige meiden werken daar zeg. Ik ben nog we zo dat voordat er iemand komt ik me snel ga wassen enzo, dat zal naarmate het nog slechter gaat wel veranderen.  Voorlopig doe ik alles wat ik zelf kan doen graag zelf. Slikken, een nieuw fenomeen. Ik merk dat mijn slokdarm nauwer wordt en dat is niet zo prettig. Gisteren avond dacht ik 2x dat ik h loodje zou leggen, Stukje vlees wilde niet naar beneden gaan en met een slok water werd het nog veel erger. Jeetje eng, zal stikken dan zo boosdoener zijn? Ik mag toch hopen van niet, dat is altijd al mijn angst geweesr.

Geen opmerkingen: