Pagina's

donderdag 1 oktober 2015

Oktober!!

Hoe graag ik het ook ontken...... oktober is aangebroken, en wel met een heel vervelende aanval van pijn vroeg in de morgen. Vreselijk op de plaats van de tumor. Daar moet wel wat gebeurt zijn met zoveel pijn. Ik was al bang en word nu steeds banger, voor wat er allemaal nog komen gaat. Kracht is alweer een beetje vanaf gesnoept. Aan de  ene kant denk ik trainen en aan de andere kant denk ik dat rust ook wel goed is want slaap is hier ook wel een issue hoewel de CBD olie wel help om wat relaxed te worden.








Oh, wat leuk, ik hoor net van Ma dat ze naar het Etty Hillesum huis in Middelburg gaan voor de
opening door Klaas Smelik en Sanne mag mee, ik wilde hem zelf eigenlijk ook nog ontmoeten maar dat zit er niet meer in..... Sanne heeft al 100x gezegd dat ze hem wilde zien, dus dat is weer een leuke verassing!

Geen opmerkingen: