Pagina's

zaterdag 1 augustus 2015

We gaan er wat leuks van maken!

Yay! Vanmorgen goed opgestaan om 06:30 uur na een nachtje heerlijk slapen! Dat is weer eens wat  anders. Dit verandert direct je mening over alles en heb je dan ook weer zin om plannen te maken.  oera, eens kijken wat en waar er iets te doen is vandaag. Rolstoel laten we gewoon in de auto liggen, je weet maar nooit wanneer die nodig is.

Als eerste komt de wedstrijd palingroken bij Van Langenraad opgepopt. Daar zijn we verleden jaar ook geweest, toen hadden we ma en pa nog gebeld of ze ook kwamen, en het was heel leuk. Gek, toen zat ik midden in de chemo en bestraling en het ging best. Wel weet ik nog dat het heel vermoeiend was om het stuk van en naar het parkeerterrein rijden, dus nu rolstoel mee! Ik denk dat Rob daar ook wel zin in heeft sind dat roken van vlees en vis Rob zijn nieuwe passie is.🍴🍸🍻🍗

Als tweede staat het feest op de Wijnboerderij op het programma. Dat zullen we (als iedereen er zin in heeft natuurlijk) maar na 14:30 doen want zo laat wordt de HelloFresh Box gebracht want die waren we vergeten af te zeggen, nou ja, lekker gemakkelijk. Ik was van plan om te proberen Sanne een nummer met Frank mee te laten zingen want ik dacht dat hij daar zou optreden maar dat was gisteren avond. Jammer! Ik weet natuurlijk sowieso niet of dat gelukt zou zijn, maar het proberen waard. Och, er zullen best nog gelegenheden zijn.

Rob is er inmiddels uitgekomen en we drinken samen koffie. Plots voel ik weer een hevige pijn opkomen op de plaats waar dat vervelende, onrustige tumor zit. Heel benauwd, arm weer afgeknepen. Als ik niet wist wat het was had ik nu met 112 aan de bel gehangen omdat ik zou denken dat er een hartinfarct onderweg was. Niets is zo veranderlijk dan hoe een kankerpatiënt zich voelt.  Ik ga eens even kijken of een bad misschien helpt. Nog even een slaapje gedaan en nu, 14:00 uur zijn we eindelijk klaar om ergens naar toe te gaan. Ik moet eerlijk zeggen dat ik liever mijn bed weer was ingedoken, We zien het wel hoe het gaat.