Pagina's

vrijdag 31 juli 2015

Weekend

Vannacht erg slecht geslapen, heel onrustig, steeds zitten omdat liggen niet fijn was, tintelende
armeren (ja, nu allebei) en koud. Nu ja, dat koud was logisch, het was gewoon koud. Ik lees net dat het de koudste nacht was sinds 1961. Ik zou iets moeten verzinnen om dat hyperventileren tegen te gaan als ik naar boven loop. Overdag is geen probleem maar ,s avonds begint het gedonder. Het duurt dan een poos voordat ik weer rustig ben.

Wat een ontzettende heerlijkheid dat ik die IPad heb zeg! Ik kan me het niet voorstellen dat ik die zou moeten missen. Heel fijn om zo toch nog contact met de buitenwereld te hebben en overal van op de hoogte te blijven, en niet te vergeten de spelletjes 😀 Zelfs deze blog bijhouden gaat feilloos op dat ding! Als je niet kunt slapen een boek erop leze of TV kijken, alles is mogelijk.

Bah, steeds meer krijg ik het gevoel dat de aftakeling is begonnen. Vanmorgen leek heel mijn lijf verkleefd, veel pijn en heel kortademig. Nu is het wel zo dat de pleisters aan vervanging toe zijn, dus laten we hopen dat het vanmiddag wat beter gaat.


Ik heb gisteren avond nog even gezocht waar die spierverslapping nu vandaan komt en wat ik ermee moet.  Het is een veel voorkomend verschijnsel door zowel bestraling als chemo, wel de spieren blijven gebruiken, anders verdwijnen ze helemaal........  Dus toch een wandelingetje maken, maar daar heb ik weer geen puf voor, moeilijk, moeilijk, moeilijk. Morgen is het wijnfeest bij De Kleine Schorre,  leuk, zin in, maar..... gaan we met de rolstoel of lopend?

Rob is naar de boot en Sanne is Jeannette aan het bellen of ze komt, ja ze komt er aan, gezellig! Dan gaan we maar even snel wat boodschappen doen. Doei!

Ja hoor, net een sms-je dat Rob al gegeten heeft, die zitten weer bij De Ossehut, niks werken op de boot hihi. Sanne en ik weten het wel, wij maken gewoon lekkere hapjes :-)