Pagina's

donderdag 2 juli 2015

Medicinale wiet bij kanker

Gisteren heb ik overigens de wietthee bij de apotheker gehaald. Dat is gewoon wiet in de meest natuurlijke vorm. Potje thee van gezet. De thee is niet te drinken maar daar kun je natuurlijk gewoon -een ander theezakje bij doen. Ik moet zeggen dat ik me na de thee heel prettig voelde, scherpe randjes van de pijn af, maar zeker niet weg. Ik heb ook een klein stukje gerookt, toen direct zo stoned als een aap, maar de pijn ging niet weg. Wat wel hielp om het stoned gevoel te verminderen was een druppel cbd olie nemen. Voor de apotheker, dr. Mentink van Borrendamme zou ik bijhouden welke effecten er zijn bij het gebruik. Er is nog niet veel bekend (ik geloof dat ik de vierde gebruiker ben) en hij is zeer geïnteresseerd in dit soort middelen. De wiet die weer uit de thee kwam heb ik laten drogen, vervolgens opgerookt en er zat nog ruim voldoende THC is om prettig stoned te worden. Je slaapt er heerlijk op! Vooralsnog wordt het niet door de verzekering vergoed, het is 48 euro per 5 gram, geen idee wat er in een koffieshop gevraagd wordt maar hiervan weer je in iedergeval dat je het goede, gecontroleerde spul heb.