Pagina's

vrijdag 17 juli 2015

Uitslag PET Scan

Ja, dit was dan weer ronduit vervelend, 2 omdat we weer ruim een uur voor niets hebben zitten te wachten vanwege en fout gemaakt door het secretariaat en toen de uitslag waar niemand vrolijk van wordt. De tumor welke niet afgesloten was lichtte op een hele vreemde manier op Dr. Cornelisse omschreef het als een zeer onrustige plek waar onduidelijk was om wat boor soort cellen het ging. Om dat vast te stellen moest er een EUS plaatsvinden en wel bijna direct 20 juli/ Ze gaan dan met een grijpertje via de slokdarm naar de long. Daarnaast was ook weer wat nieuws in het hoofd gevonden. Mijn wereld stort nu wel zo,n beetje in!

Een mogelijke therapie zou zijn: een chemo en daarna imuumtherapie Op de vraag wat hij zelf zou
doen als hij het had gehad was hij heel stellig: chemo. hoewel ik mij absoluut had voorgenomen dat ik geen chemo meer zou doen, was het nu bijna vanzelfsprekend dat ik hem wel zou doen met daarna immuumtherapie. Voorwaarde om mee te mogen doen met de imuumtherapie is dat je in het laatste halfjaar chemotherapie heb gehad. Blij dat het niet meer was dan dit, ik dacht bijv. dat mijn ribben en lever al helemaal onder zouden zitten, maar nogal ontdaan dat het weer in mijn hoofd had, reden we weer naar huis.

Ik ben wel blij dat ik met de immunothderapie mee mag doen, de verwachtingen -als het aanslaat- zijn hoog. Wel balen dat er een chemo aan voorafgaat.