Pagina's

dinsdag 28 juli 2015

Nieuws Tilburg

De pijn, vooral als ik mijn bed uitkom tenminste 1,5 uur, is bijna niet meer te harden. Dat betekent wel dat ik een beetje teveel morfine slik naar mijn zin. De medicinale wiet zorgt er wel voor dat ik lekker slaap maar de pijn (ik had zelfs gedacht dat ik kon gaan minderen met de morfine) verdwijnt er zeker niet door.

De hele dag heb ik op Dr. Hanssens zijn telefoontje zitten te wachten. Maar deze man heeft hele ruime werktijden en belt ook wel eens ,s avonds. Net toen ik besloten had hem morgenochtend te bellen, belde Rob. Hij had dr. Hanssens net gesproken. Hij had de pet-scan bekeken en zag dat de "nieuwe dingen" die het Erasmus had geconstateerd, oude dingen waren, die behandeld waren, dus geen enkele reden om te schrikken !!!!!! Hoera, wat een heerlijkheid, er glijdt letterlijk een hele zorg van mijn schouders! O, o, o wat ben ik blij maar in mijn achterhoofd geloof ik het pas als ik in
Tilburg een MRI heb gehad want zo ongeveer alles in mijn dossier is eerst fout gezegd. Helaas staat er voor de MRI in Tilburg nog geen datum vast, ook zij willen eerst uitslag van de punctie en verdere behandel plannen.