Pagina's

donderdag 9 juli 2015

Dip

Ik zit op het moment in een dip, zo positief dat ik steeds was, daar is vandaag niet meer veel van te merken. Ik heb geen greintje energie in mijn lijf zitten, ik moet zo naar boven maar ik wil niet, ik moet plassen maar ik wil niet, ik moet zo mijn medicijnen nemen maar ik wil niet. Alles is teveel voor me. ...... dat was gisteren.

Vandaag lijkt het erop dat de antibiotica aanslaat, een stuk minder pijn en vannacht zowaar geslapen. Godzijdank gaat het wat beter!!!!!!!!!! iets meer energie ook. Ja ja,  ik ben weer blij :-) Ik zag dit plaatje, dat had ik een tijdje geleden al opgeslagen en vandaag voel ik het zo, gelukkig maar want als je de moed laat zakken kun je net zo goed direct in je kist gaan liggen :-) Ik ga snel wassen en aankleden en eens kijken wat ik vandaag ga doen.


Toch maar besloten er een rustig dagje van te maken, die antibiotica moet haar werk ook kunnen doen :-) Rob is even lekker aan de wandel, een beetje tijd voor zichzelf kan ook geen kwaad en Sanne heeft op school nog een spel ter afsluiting van het schooljaar. Dussss ik heb ook een beetje me-time! Even wat achterstallige wasjes wegdraaien, wat opruimen, achterstallige administratie doen, etc. Gelukkig wordt het weer ook wat beter dus misschien zo even naar buiten.