Pagina's

donderdag 30 juli 2015

Goed te doen

Sinds het nieuws dat er toch niets in mijn hoofd blijkt te zitten lijkt het wel of door de vermindering van stress ook de pijn een stuk verminderd is, zit er dan toch een gedeelte tussen de oren? Alleen bij het uit bed komen en ,s avonds naar bed gaan is er nog een probleem, overdag is het redelijk onder controle te houden (met morfine, maar wel minder dan de afgelopen dagen. Overdag kan ik best de trap wel op dus ik denk ook wel dat het ,s avonds moeilijk is omdat ik dan moe ben. Rob heeft afgelopen nacht nachtdienst gehad en ik moet zeggen dat ik best aardig heb geslapen, kort maar lekker.

Sanne haar vriendinnetje is na 2 nachten slapen weer naar huis. Heerlijk wat heb ik dat kind toch zien lachen de afgelopen dagen! Samen zingen, dansen, de slappe lach hebben, heel fijn om naar te kijken!

Nu het avond is wordt alles weer minder, het lijkt wel of mijn spieren oplossen, kortademig  en na mijn linkerarm gaat nu mijn rechterarm ook al een beetje een eigen leven leiden en tintelen. Ik denk toch dat dat middagdutje nodig is.

Nu is het weer helemaal mis, ik ga afsluiten.