Pagina's

maandag 16 juni 2014

Een nieuwe week

Arrgghhhh wat een weekend!  Pijn, pijn en nog eens pijn. Ook weer een ontstoken infuus ~ dat is dan de vierde- Dus ik kan op geen enkele kant meer liggen. Vanmorgen het pijnteam weer aan mijn bed. Ik heb het idee dat de fentanyl veel te snel wordt afgebouwd zonder een vervanger daardoor lijkt dit (denk ik) op een cold turkey. Hoe dan ook moet de bestraling doorgaan maar godzijdank is deze van vanmorgen 10 uur naar vanmiddag 1500 uur gegaan. Gisteren een groot eetprobleem heel de dag ontzettend misselijk geweest. Tering, wat ben ik blij dat ik nog enigzins zelf kan  bepalen wat er in mijn maag terecht komt! Allemaal met de beste bedoeling natuurlijk maar, nee dit gaat niet werken. Nu vandaag weer aardig gegeten, net is er bloed afgenomen en zometeen wordt er nog een hartfilm gemaakt. Ook in volle spanning voor de uitslag van het hersenvocht. Ondertussen breken mijn nagels snel af. Pijn komt ook weer op, eens snel kijken was we daaraan kunnen doen. Joepie nog een paar uurtjes en dan komt Rob weer! Ik mis hem! ik hoop morgen naar huis te gaan, dan zie ik mijn popje weer.

Geen opmerkingen: