Pagina's

vrijdag 20 juni 2014

Jarig!

Wat ik eerst altijd een min of meer vervelende dag vond (wie wil er nu ouder worden vanaf 30 jaar?) is nu wel ineens een speciale dag geworden, 1 jaar ouder en ik ben er nog!  48 jaar, lijkt ineens heel erg jong!

Natuurlijk gaan we voor de volgende 20 jaar! HOERA wat een mooie dag was dat. Zusje met man, neefje, ouders, en die heerlijke Sanne en mijn lieve schat Rob. Hoe fijn kan dat zijn.
Welnu, dat zal ik je vertellen. FIJN

Gelukkig mocht ik donderdag 19 juni naar huis, met een zwaar ontstoken infuusarm weliswaar maar jeetje, ik voelde me verder prima!

Ik hoefde eigenlijk helemaal niets te doen, petje af voor Rob die zich toch wel ineens de perfecte huisman toont.



Schandalig verwend en het was een hele leuke dag. Uit eten was een beetje teveel van het goede dus we hadden een salade besteld. Toen iedereen weg was zat ik ineens op de bank te slapen.  De hele dag eigenlijk niet overmatig moe of extreme chemo bijwerkingen, super ronde 1 doorstaan!!!

Op naar de volgende 20 jaar zou ik zeggen!

Geen opmerkingen: