Pagina's

zaterdag 14 juni 2014

Ik ben er nog,,,,

Zo dat is een tijdje geleden, zo heb ik dan ook een paar dagen achter de rug dat ik dacht dat ik dit niet meer zou kunnen typen!  Het is nu zaterdag, nog steeds in het ziekenhuis opgenomen. Inmiddels een van de 3 chemo sessies gehad en 3 x bestraling. Ook is er nog een MRI van het hoofd geweest. Dat was weer even schrikken na een positieve uitslag moest er toch nog even  ruggenprik gegeven worden om vocht uit de hersenen op te halen om het zeker te weten of de cellen uit de longen niet weer aan de wandel gegaan zijn. De uitslag hiervan zal maandag bekend zijn.

De chemo gaat niet in je kouwe kleren zitten zeg!  Bah, een vreselijke smaak, mijn haar begint al uit te vallen, ik vindt alles verschrikkelijk stinken je eigen lijf is het jouwe niet meer. Tintelingen in de vingers, een hele droge huid en nagels bah bah bah. laten we het maar niet over misselijkheid hebben.

Ik moet wel zeggen dat ik heel blij ben hier behandeld te worden en niet in Vlissingen. 

Mijn lieve kamergenote Kelly heeft CF longtaaislijm ziekte. Wat een benauwdheid, wat moet dat vreselijk zijn! 

Geen opmerkingen: