Pagina's

dinsdag 17 juni 2014

Raar

Raar, nog steeds in het ziekenhuis, balanceren op een randje van compleet uit je dak gaan van een soort partydrugs en de zenuwen over de uitslag van hersenvloeistof die ik nu nog niet heb. Om 5 uur badend in het zweet wakker geworden en betrapte mezelf erop dat ik eerst even een verhaal tegen mezelf heb zitten te vertellen haha, wat raar, heb ik nu een idee ervan hoe die mensen zich voelen die naar die rare parties gaan?  Ik denk het. Of het leuk is? Welnee, lastig want de pijn komt er toch door, maar dan met een kletsnat hoofd en een wat nonchalante houding, that's all. Niet aan beginnen dus. Robbedoesje gisteren nog langsgeweest en hij is ook gewoon meegegaan in de ambulance naar de Daniel de Hoed. Stiekum denk ik dat ik nu wel door sessie nr. 1 van de chemo ben, kan me niet voorstellen ik nu nog ergere klachten van deze sessie ga krijgen dussssssssss stuur me maar even lekker naar familie, man en kind!

Geen opmerkingen: