Pagina's

donderdag 19 juni 2014

Koffie

Jeetje, de grootste koffieleut allertijden heeft al 8 dagen geen koffie gedronken. Tot nu dan, ik heb ner een kopje gevraagd en het smaakt prima! Gek hoor, die chemo verandert je smaak gigantisch. het is bij elk dingetje een verrassing of het gaat smaken naar hetgeen het is of naar kartonpulp.


Prachtige uitslag van de mri en hersenvocht:  Die klote K cellen zijn nu in iedergeval niet in of op weg naar mijn hoofd!

Gisteren heeft Janneke nog verder uitgelegd welke klachten er te verwachten zijn een paar zijn er nu al heel duidelijk aanwezig, we gaan erdoor komen, ik voel het!  Gelukkig Rob en Sanne weer gezien, jeetje wat mis ik die twee zeg!
 

Morgen waarschijnlijk lekker naar huis!!!!
Vandaag ga ik eerst naar de bestraling. Om 08:00 uur word ik gehaald, dan ga ik mams,paps en zusjelief bellen. Even kijken of ik de puf heb me naar de 12de etage te verplaatsen, dan ga ik Die schat van een Joke even lastig vallen :) Dan ga ik mijn lieve vriendin Marion eens even bellen, dat is altijd heel prettig haar te spreken, in goede en slechte tijden! Wat dan?...  Jaaaaa tegen die tijd komen mijn allerliefsten me weer opzoeken!  Wat een luxe eigenlijk he?