Pagina's

maandag 23 juni 2014

Nieuwe week, nieuwe bestraling

Ja vandaag mochten we weer. Rob moest werken en gelukkig was zusjelief bereid te rijden. Eerst naar Erasmus MC centrum voor bloedprikken en evaluatie gesprek. De bloedwaarden waren ondanks de heftige infuusontstekingen prima dus volgende week weer prikken en als het goed is wordt ik de dag daarna weer opgenomen voor de volgende chemo. Mijn haar gaat nu al behoorlijk uitvallen dus deze week gaan we milimeteren en de pruik ophalen.

De afspraak liep behoorlijk uit en we hadden onszelf wat leuks toebedacht, lekker lunchen bij Las Palmas van Herman den Blijker :-)

Toch nog gehaald. Jeetje wat een prachttent, prachtbediening, en prachteten!

Ik had wel even wat snuifjes morfine nodig en een anti misselijkheid pil want vanmorgen kon ik nog net op tijd bij het toilet komen.  Ja ja, ik zag ons uitje al voorbij gaan.

Na de heerlijke lunch weer richting Daniel de Hoed voor de bestraling. Er moesten ook nog foto's gemaakt worden dus het duurde ietsje (voor mijn gevoel eeuwen) langer. Net uit te houden voor wb de pijn.

En toen weer terug...... oeps weer in slaap gevallen in de auto.......

Dank je wel lief zusje voor de toch nog leuke dag!

Geen opmerkingen: