Pagina's

maandag 21 april 2014

We zijn bijna in Tilburg!

De paasdagen helemaal prima doorgekomen dankzij mijn lieve familie en schoonfamilie. Heerlijk 2 dagen achterelkaar bij zusje lief in de tuin gezeten, heerlijk gegeten en jeetje wat word ik toch verwend! Gelukkig weer wat dagen om. Nog even en de 2 foute plekjes in mijn hoofd zijn weg bestraald! Zie er enorm tegenop maar het idee dat alles onder narcose gebeurt zorgt toch voor een enorme last van de schouders. Nu maar hopen dat het bij de 2 plekjes blijft en alles volgens plan door kan gaan! (bij 9 plekjes kunnen ze geen gamma knife behandeling meer toepassen en wordt heel het hoofd als dat nog zinvol is bestraald, met alle vervelende gevolgen van dien).

Morgen even naar de zaak om wat scooters op naam zetten, spannend want daar ben ik al een tijd niet geweest, daarna met Jeannette wat boodschapjes doen om mijn ziekenhuistasje in orde te maken. Moet in iedergeval 1 nacht blijven, wellicht worden dat er 2.

Gisteren enorm geschrokken van de heftige overgeef aanvallen, ik had ook nog net een rood sapje gedronken dus de consternatie was enorm. Overgeef + Rood = Schrikken! Nu met de medicijnen tegen de misselijkheid gaat dit wel wat beter.

Gelukkig hebben wij woensdag ook nog een gesprek met de oncoloog in Tilburg om te zien wat na de hersenbestraling de mogelijkheden zijn. Hopelijk kan e.e.a. in Vlissingen gebeuren met de supervisie in Tilburg, dat zou een heel goed gevoel geven.

Geen opmerkingen: