Pagina's

zaterdag 5 april 2014

Weekend!

Vanmorgen wakker geworden omdat het tijd was, niet omdat ik toch al wakker lag. Het lijkt erop dat de juiste dosis morfine nu gevonden is, ik voel me wat beter dan gisteren. Op de valreep nog door Tilburg gebeld, maandag een intake en dan als het goed is donderdag de bestraling van het hoofd. Hopelijk geeft de intake maandag de oplossing voor het niet kunnen liggen. Ik hoop dat de MRI en bestraling onder narcose kunnen. Ik zie dat dat absoluut ongebruikelijk is maar bij kinderen nogal eens toegepast wordt want die kunnen niet stil liggen. Welnu, ik kan helemaal niet liggen dus aub, behandel mij even als een kind :-) !
Ik ga me er maar eens in verdiepen.

Vanmiddag weer heel de middag op bed gelegen, vreselijke pijn. Wat vanmorgen zo mooi leek is nu weer een kleine ramp. De druk op de borst is groot, zitten, liggen, allemaal erg vervelend. Zweet als een otter, maar dat zal door de medicijnen komen. Godzijdank voor het weekend de morfinepufjes bij de apotheek op kunnen halen. Ben geen voorstander van de zware pijnstillers maar hier is het een ware uitkomst. Dat had ik graag een half jaar geleden gehad.

Geen opmerkingen: