Pagina's

woensdag 2 september 2015

Afspraak MRI hersenen Tilburg

Het kon niet uitblijven natuurlijk, net gebeld door het afsprakenbureau Tilburg. Ja hoor morgen 15:30  een MRI en even daarna een gesprek met dr Hanssens. Ik ben ervan overtuigd dat er wat gekke dingen zitten want de uitval wordt steeds gekker. Ik kan nu mijn linkerarm zelf niet meer krijgen waar ij wil en mijn linkerbeen sleept er maar een beetje achteraan.

Vandaag ook nog gevallen, en dat moeten we niet hebben want ik zal wel wat sneller iets breken door de kalkontrekkende medicatie.   Rob schrok zich rot, en ik ook, weer een bevestigiging dat ik niet veel zelfstandig kan doen!Vannacht Rob nog gebeld omdat ik naar de WC moest maar dat niet durfde, moet niet gekker worden! Ik weet dat hij altijd veel moeite heeft om wakker te worden en toch stond hij daar dan een halve minuut later, vrolijk en wel! De schat, hoe zou je dit in hemelsnaam alleen moeten doen?