Pagina's

zaterdag 12 september 2015

Een nieuwe dag een nieuwe kans

Slapen was dan niet meer gelukt maar ik voel me goed en koffie halen is geen probleem! Gek hoor, zeker wanneer ik me zo goed voel kan ik gewoon niet geloven dat ik er over een paar weken niet meer ben... Haha, dat gaat ook niet gebeuren, maar tumoren in je kop en groei liegen er gewoon niet om dus..... even terug naar de werkelijkheid.

Update 12:20
Oh jongens, was lig ik heerlijk te pitten zeg! Sanne zit lekker te Minecraften op de bank, Rob heeft gebakken zeehaantjes !!!! meegenomen voor de lunch en ik..... gewoon helemaal niets! Wat zalig na al die maanden jakkeren!

RobvL heeft mijn Rob net gevraagd of het een leuk idee is een tapasmiddagje/avondje te houden. Rob zou hem terugbellen. Ja natuurlijk! Ik vind het enig als zij er zijn! Hoe vaker, hoe beter! Rob verdwijnt weer om boodschappen te doen, Sanne probeert mij de lol van Minecraft in te laten zien. :-) We hebben om een uur of 4 afgesproken dus ik kan me nog even omdraaien.......