Pagina's

dinsdag 1 september 2015

Gesprek Dr. Corelissen Erasmus

Nu alle hoop opgegeven en de moed in de dc schoenen gezakt was wilde ik de afspraak van afgelopen vrijdag  eigenlijk afzeggen want wat was er eigenlijk nog te zeggen? Mijn beslissing was duidelijk; Geen onnodig gekloot aan mijn lichaam, de toestand is toch uitzichtloos. |Nu eens niet wachten, we waren direct aan de beurt. Dr. Cornelissen schrok wel omdat ik in een rolstoel zat en de conditie zo verslechterd was. Voor hem was het duidelijk dat ik de imuuntherapie gewoon ging doen. ik hoef geen chemo en de bijwerkingen vallen wel mee. Wel is er een zeker risico aan verbonden want de organen kunnen ook gaan ontsteken daar zitten we natuurlijk! De enthousiaste manier van vertellen en het feit dat er geen chemo aan te pas zou komen maakte de keuze niet zo moeilijk meer.  Ik zag aan Rob zijn gezicht dat hij ontzettend blij was met deze ommezwaai! Het zou ook heel ondankbaar lijken als ik deze kans niet met beide handen zou aangrijpen. Als het werkt, werkt het als een tierelier  Het kan ook zo zijn dat het helemaal niet werkt, dat weet je dan al na 3 behandelingen, dus na 6 weken.    Eens in de 2 weken krijg je een infuus met het goedje en dan ga je weer  naar huis.  Gezien de snelle verslechtering zou dr. Cornelissen een versnelde aanvraag indienen