Pagina's

vrijdag 18 september 2015

We blijven kwakkelen

Het griepje of nog steeds dezelfde longontsteking er boven op doet geen goed. Opstaan gaat bijna niet, een geluk dat Rob letterlijk en figuurlijk achter mij staat om mij op te vangen, anders zou ik als een plumpudding in elkaar storten. Wassen lukte gewoon niet, te weinig energie dus dat bewaar ik dan maar voor vanavond als ik een slaapje heb gedaan en alle eiwitrijke shakes erin zitten.  Ook wordt het steeds iets moeilijker mij verstaanbaar te maken, zacht, hees stemmetje en het val me op dat er steeds meer woorden zijn die ik er niet uitkrijg. Het woord zet wel in mijn hoofd maar komt er gewoon niet uit. Lastig.

Nog even geluisterd naar de nummers die ik op de crematie wil horen, emotioneel maar het gaat beter. Ik kom er op de een of andere manier niet toe om de adressenlijst na te kijken, te definitief?

Gisterenavond heb ik op Facebook in het forum van de Hemp University een oproep gezet of mensen
nog ideetjes hadden, olie over hadden etc. De reacties die daar op kwamen zijn hartverwarmend. Het doet je ontzettend goed om te zien hoeveel mensen gewoon echt met je begaan zijn! Nu contact met Aad en Werner om eens te kijken of het mogelijk is ergens een boost te geven. Onder het lezen van het Mediwiet gastboek kwam ik het verhaal van Monique met darmkanker weer tegen, het gaat slechter met haar en zij is juist de icoon waarop ik mijn hoop zo gevestigd had, ook weer moeilijk. Gaat er gvd nog iets gemakkelijk worden in deze klote periode!!!!
Het ie moeilijk want enerzijds regel je al allemaal dingen alsof je al dood bent en anderzijds wil je uitschreeuwen dat je pertinent weigert dood te gaan!

Net komt er weer een mooie bos bloemen binnen van Joke en Jan. Sanne is hard met Rob op zoek geweest naar een geschikte vaas, en ja hoor, geen probleem, die samenwerking gaat tegenwoordig feilloos! (joepie).

Nou, de dokter lijkt niet te komen voor het weekend, mooi klote, dan moeten we maar weer even aan de zefhulpmiddelen en ik had gehoopt dat ik voor het weekend met een antibioticakuur kon beginnen, nou ja, ik heb Rob alweer met een lijst weggestuurd en het lijkt wel of war dingen een beetje gaan helpen. Godzijdank :-( . Het is natuurlijk niets spannends maar van die dexamethason en morfine krijg je ook niet bepaald een lekkere nachtrust.