Pagina's

maandag 28 september 2015

Vtouwtje Jank is weer opgestaan

Pffff, sta op met vreselijke hoofdpijn, daar gaan we weer,  Vtouwtje Jank is weer opgestaan. Vannacht was het weer even bal, ik moest ontzettend plassen maar kon en  durfde niet te lopen, weer proberen maar het lukte niet. Ik snel naar Rob roepen voor een teiltje maar dat kwam ook niet echt over. Jeetje, moeten we ook die strijd al leveren, hoe op de wc te komen? omdat ik zo snel het teiltje op wilde viel ik met teiltje en al op de grond. Lekker hoor en Rob maar ruimen, zonder morren! Het lullige was dat ik miet meer op kon staan, simpelweg veel te weinig kracht.nou, het duurde even maar ik ben op de bank gerold, daarvandaan moet ik wel kunnen gaan staan. Weer in mijn bed aangekomen krijg ik een pijnaanval. Ik heb  de pilletjes genomen maar die hielpen niet. Dan maar een spuitje uit het flesje en dat hielp gelukkig wel. Het lijkt of ik na iedere pijnaanval iets zwakker uit de strijd kom.