Pagina's

donderdag 3 september 2015

Het doek valt

Vreemd genoeg was deze pagina verdwenen en was er geen back-up/ Ik ga proberen de inhoud opnieuw neer te zetten.

Vandaag zijn wij naar Tilburg geweest om de gevreesde mri van mijn hersens te laten maken/ De MRI duurde veel langer dan normaal en ik lag me al aardig op te fokken maar ook door de pijn die ik had en deze in de toekomst bij het liggen bij ct en mri in het vervolg weer steeds erger zou worden. 


Na de MRI hadden we een afspraak met dr, Hanssens, het wachten duurde een eeuwigheid.  Bij het "het ziet er niet goed uit " zagen wij het op de foto. Het hoofd leek wel een krentenbol. De nu 2x behandelde tumor was nog groter geworden en verder door heel het hoofd nog 5,6 nieuwe dingetjes. De arts adviseerde mij niets meer te doen omdat er in de toekomst alleen meer ellende met een minimaal langere overlevingstijd was, en dan moest alles ook nog steeds lukken. Sowieso zou het hoofd niet meer met de Gamma Knife gedaan kunnen worden en zou het een bestraling van heel het hoofd worden met alle ellende van dien. daarnaast groeien de tumoren in mijn longen explosief. Levensverwachting: 4 tot 6 weken als de dexamethason aan ging slaan. Stomverbaasd keken we elkaar aan, ik heb Rob nog nooit zo hard zien trillen als toen.

Goed, als je dan al duidelijkheid wilt hebben, die hebben we nu en het zal even duren hoe we weten hier mee om te gaan. 
Nu op weg naar het moeilijkste wat ik ooit in mijn leven gedaan zal hebben, het vertellen van de stand van zaken tegen het meest dierbare in de wereld, mijn kindje,