Pagina's

vrijdag 18 september 2015

Hoera, wat meer happy!

We hadden zoveel plannen vandaag, Jeannette en ik, maar daar is niet veel van terecht gekomen we hebben gewoon een gezellige dag gehad. Rob moest er ook eens een dagje uit want die zag door de
bomen het bos ook niet meer helemaal en ik vond het gewoon heerlijk om eens wat anders te doen en even de gedachten een andere kant op te zetten. Dat is goed en heel erg nodig. Het gekke aan alles is dat je niet weet hoelang dit alles gaat duren en ik kan je zeggen dat ik niet op de "geplande" datum dood zal gaan! Om hier doorheen te komen op een nog enigszins prettige manier zal je elkaar toch wat ruimte moeten geven. Ik heb net nog even lekker geslapen want het lijkt toch weer op een griepje of die longontsteking die nog steeds niet onder controle is want ik word gestoord van al dat taaie slijm wat ergens diep in de longen zit en er niet uit wilt. Gelukkig heb ik daar nu een middeltje voor dus ik hoop vannacht wat beter te kunnen slapen .Jrannette had lekker stoofvlees meegenomen dus het avondeten was een makkie en lekker. Thanks!

  Misschien als ik er wat minder uitloop in de nacht Rob ook wat rustiger en meer kan slapen, dat zou goed zijn. Morgen toch nog eens even kijken naar de rso en extra vitamine D en de arts even naar de longen laten luisteren. Van slapen komt ook al niet veel meer denk ik. ik word stapeldol van al het hoesten en het slijm wat dan nu, zij het met grote moeite, een beetje eruit wil komen. Nu het dan ook loskomt weet je ook van gekkigheid niet wat je moet doen.Van al dat gekuch krijg je nog meer pijn in je keel en het helpt ook totaal niet om het slijm ergens anders naar toe te laten verdwijnen. Nou, ik ga het gewooon proberen, tot ,otgen