Pagina's

donderdag 24 september 2015

Cannabis 1


Ik ben enorm geholpen met de cannabis producten die ik geheel belangenloos toegezonden gekregen heb als laatste hoop, redmiddel of in iedergeval minder pijn en een wat aangenamer eind! Prachtig dat zulke mensen bestaan. Op de link pagina zal ik ze zeker in het zonnetje zetten. Sinds gisteren ben ik begonnen en heb in mijn enthousiasme wat teveel thc genomen, simpelweg omdat ik voel dat ik niet de tijd heb om dit rustig op te bouwen en ontzettend eigenwijs ben 😀

Ik durf bijna niet meer te gaan staan, zo onzeker ben ik dat ik in elkaar plof.

Ten opzichte van verleden week voel ik mij een stuk zwakker. In het hoofd is niet veel gebeurt denk ik want ik heb behalve de linkerkant verlamming die er al weken zit geen extra verschijnselen. Sterker, het prikkelende en dove gevoel in mijn linker gezichthelft lijkt wat minder!

Het schuifelen van de ene kant van de bank duurt gewoon een kwartier! Ongelooflijk hoe frustrerend, je wilt zo graag, maar je kunt het niet. Vannacht wel heel lekker geslapen en ik ben er wel zeker van dat dit door de wietolie komt, alleen vanavond iets minder nemen.

Als ik me gewassen heb kan ik weer nieuwe morfine pleisters op doen, dat is nu 275 micgr. Continue, zou ik er 25 vanaf durven halen?????   De pleisters heb ik net gelaten voor wat zij zijn, dus 275 micgr. Nnu kreeg ik van. Vincent door dat de pasta het meest effectief was, dus van de spuit van Suver begonnen met 1/4 rijstkorrel, nu een eer geleden , morgen dan direct ophogen.Thrilled! En dankbaa!