Pagina's

zondag 6 september 2015

Weekend

Gisteren een hele fijne dag gehad. 'S morgens zijn pa en ma langs geweest. Ondanks alle klote berichten  was dat heel gezellig. Natuurlijk best veel huilen maar het ook over van alles en nog wat gehad.

Een hele mooie kaart van tante Elly gehad, wat kunnen een paar regels veel steun geven, mooi! Ook heb ik haar bezoekjes aan het Erasmus en opbeurende mailtjes en whatappjes heel fijn gevonden, maar ook om te horen hoe het Steef gegaan is, daar hebben we heel fijn over kunnen praten.


 'S middags kwamen Rob en Jeannette.  Jeannette had voor heerlijke hapjes gezorgd ( hoe verzint ze het, pannenkoekjes met eend en hoisinsaus, mijn lievelingsgerecht!) We hebben even een zorgeloze (voorzover mogelijk) middag gehad. Rob vL had nog een scooter waar even naar gekeken moest worden dus voor mijn Rob was dat ook wat afleiding gelukkig.


Sanne heeft zo'n beetje heel de middag piano gespeeld en gezongen, heerlijk hoe zij daar haar ei in kwijt kan! Ze had 's morgens nog pianoles gehad van Cathy Kotoun en zoals te verwachten is er weinig gespeeld en veel gepraat. Geweldige vrouw, Sanne heeft er veel steun aan!

'
S middags verdween mijn zichtt plots aan de goede kant, ik dacht dat mijn contactlens uitgevallen was. Het gekke was dat ik met mijn slechte oog ineens beter dan in 10 jaar kon kijken, maar lezen ging toch niet, ja woord voor woord met een vergrootglas en met mijn goede oog dichtgeplakt. Een hele idiote ervaring en tegelijkertijd een sein dat je absoluut niet weet wat we kunnen gaan verwachten.