Pagina's

vrijdag 25 september 2015

Stop met janken

Hebben we gisteren zowat de hele dag jankend doorgebracht, vandaag gaan we het even anders doen hoor. Ik ben net zonder hulp naar de wc gegaan en dat is al heel wat!Ik onop ook dat Rob lekker geslapen heeft want hoe graag hij ook voor me wil zorgen, ik kan me voorstellen dat hij knettergek van dat gezeik wordt heel de dag! Het lijkt ook wel bijna expres te gaan, elke keer als hij lekker even zit heb ik weer wat nodig, boodschapjes doen en ik heb weer wat anders nodig, etc.. Maar goed, als ik het zelf wil doen vindt hij dat ook weer wat minder maar hij begrijpt het wel. Gisteren was echt wel een rotdag, niets ging, heel weinig kracht. Er zijn dan momenten dat ik niet de kracht heb om te staan of te gaan verliggen, bah, ik ben nu hard met de cannabis aan de slag en hoop ook dat dat iets aan het systeem kan doen zodat alles wat sterker wordt. Wat zou dat fijn zijn, wat pijn betreft heeft het wel al wat bewezen. Nu dat hoesten nog..... Dat gaat heel de dag door, er zit veel slijm in mijn long war er maar niet uit wil en blijft dan ergens om mijn strot hangen als elastiek grrrrrrr. Ook die candida blijft hardnekkig terugkomen, dat duidt dus ook weer lekker op een zwak gestel.....wat me ook wel zorgen baart is dat ik steeds vaker stekende hoofdpijn heb, ik hoop niet dat dat op korte termijn wat ges gaat doen.