Pagina's

zondag 20 september 2015

Nachtje wel

Nou dit is me het nachtje wel zeg, nu zit er weer een stoot morfine in dus ben ik tijdelijk weer in een pretstemming maar het was even tot 3 keer toe erg. Ik denk door griep, koorts, medicijnen en de angst om te gaan voor de vreselijke dromen zorgt samen met de pijn daar doorheen werd ik op een hele vervelende manier wakker en het duurde ook even een poosje voordat ik weer "op aarde" was, weer dolend door de woonkamer op zoek baar het deksel van mijn hoofd waaruit ik allemaal bloed verloor, Hoe gek kun je het hebben?????? Ik geloof wel dat Rob wakker werd maar kan me dat dan weer niet helemaal herinneren, Uurtje later of zo weer badend in het zweet weer wakker, veel keelpijn en ik voel me klote.
Na elk dingetje wat er gebeurt krijg ik weer meer last van een tintelend hoofd. Weer naar het toilet, je zou je afvragen hoe er überhaupt nog vocht uit mijn lichaam kan komen! Met de Ipad in mijn handen weer in slaap gevallen. Nu, een uurtje geleden hard huilend van de pijn in mijn borst/rug en keel wakker geworden. Voor de derde keer deze nacht denk ik dat het einde begonnen is, een alles behalve  prettige gedachte,  Snel een stoot morfinepillen er in en Rob zet een kopje thee net veel, heel veel honing. Ik kruip lekker tegen hem aan en het word alweer snel wat beter. Rob gaat weer slapen en O wat zou ik graag bij hem gaan liggen, maar dat kan niet want ik zal niet neer recht overeind kunnen komen. Toch misschien morgen naar voor zo'n aerobed kijken of zo want al is mijn Bucketlist niet erg groot, deze staat er wel op :-) Het is inmiddels al licht, wat ik nu ga doen? Hopen dat Rob en Sanne zich hebben voorgenomen lekker uit te slapen op deze zondag, nog even genieten van het feit dat de pijn gezakt is, telefoon eruit en...........  slapen.