Pagina's

maandag 14 september 2015

He bah

He bah,  vandaag gaat het wat minder dan ik zo bedacht had., heel hangerig. Misschien omdat ik vannacht niet voldoende heb geslapen, misschien omdat ik gewoon in het geheel wat zwakker aan het worden ben. Pijn mijn keel, een luchtpijp die de hele tijd rare, ongewenste, geluidjes aan het maken is, een bult die door mijn borst naar buiten wil ondanks de nieuwe pleisters en nu weer een mond die aan de binnenkant helemaal aan het scheuren is, dat lijkt en voelt als een maanlandschap. Jammer want ik was vandaag steevast van plan om weer eens boven te kijken maar dat zit er nu niet in, jammer.

Vannacht heb ik uit Facebook een heleboel "vrienden" verwijderd en alles een beetje opgeschoond, dan heeft Sanne er zo een mooie laptop bij haar Apple verzameling. Ik zal hem wel nog even schoonmaken want hij ziet er nu niet uit.

Vanmiddag toch ook nog alle adressen nalopen, aanvullen en corrigeren, dan is dat ook weer een geruststelling.

De dokter is inmiddels ook weer langs geweest, dat geeft ook wat meer bewegingsruimte, dan kan ik tenminste weer lekker rommelen, volgens mij verwacht hij dat ik hele dagen in bed lig te kermen. Bij de klachten die  ik noem knikt hij alleen maar "ja" en dat was het dan weer.

Rob heeft gelukkig vanavond nog een stoot kurkuna cspsules gemaakt, ik blijf er in geloven.