Pagina's

dinsdag 22 september 2015

Dokter weer geweest

Woeeeeehaaaaaaaa, Hoe is het mogelijk. Zitten we vrijdag, vrij dringend, en maandag wat minder dringend op de dokter te wachten..... Nu had ik vandaag als rustdag ingesteld, dus Rob kon rustig even een boodschapje doen...... Lig ik lekker te slapen hoor ik ineens een gebonk op de ramen en ja hoor daar staat de dokter. Ik probeer uit bed te komen, zak 2 x terug en net geen decadente nachtpon aan natuurlijk maar een groezelig hemdje haha en ga op mijn best mijn badjas, die gelukkig binnen handbereik was, aandoen en op zoek naar mijn rollator.  Eindelijk bij de voordeur aangekomen zeg ik hem dat dat echt niet kan en een belletje wel handig zou zijn. "Je hebt het toch maar voor elkaar" zegt hij.
Ok, verder tot de orde van de dag, saturatie: 95, in de linkerlong hoorde hij weer wat activiteit dus dat is ook goed (wanneer hoorde hij dan geen activiteit, dit is de allereerste keer dat hij luisterde) De broomhexamide voor het slijm was prima, dus doorgaan. De scan-arts had vanmorgen contact opgenomen wat de status was en ik heb hem verteld dat ik in ieder geval niet van plan was snel het loodje te leggen, wat in het vat zit verzuurt niet hihi. Hij wees me nog wel even op het gevaar van vallen want dan zou ik van alles kunnen brekenKortom, rare vertoning en nu weet ik nog niet wanneer hij weer langs gaat komen.