Pagina's

dinsdag 12 mei 2015

Baking Soda, Sodiumcarbonate, maagzout

Het blijft me aanspreken, talloze studies zijn gedaan, de uitvoerders uit functie gezet, in de bak gegooid of ineens van de aardbodem verdwenen. Alle verhalen komen eigenlijk maar op een ding neer. Door middel van de PH waarde naar boven brengen, de deling van kankercellen stoppen.

Nu was mijn PH waarde wel heel erg laag (komt dat omdat ik kanker heb of heb ik het gekregen nu ik kanker heb???) en maagzout helpt nu eenmaal snel dit op peil te brengen. Aangezien ik veel moet drinken, heb ik er niets op tegen om een schep maagzout en een scheut citroen aan mijn flesje toe te voegen. Het is helemaal niet vies en wanneer het alleen al maar helpt mijn zure lijf wat meer alkalisch te maken dan is het goed. Ik gebruik het nu 3 weken en voel me er prima bij.