Pagina's

zaterdag 16 mei 2015

Wij zijn tevreden

Het bloggen om van je af te schrijven gaat deze keer even niet op. Misschien ooit een verborgen bladzijde ofzo. Wat er allemaal gisteren gebeurd is kan ik nog even niet op een normale manier op papier krijgen Ik weet ook eigenlijk ook niet of ik het wel wil beschrijven, tamelijk confronterend en wil ik helemaal niet zo zwaar denken. Teveel emoties, te moe en teveel externe factoren, dat komt nog wel. Terugkijken op je leven is ook vaak helemaal niet handig je zou dingen sowieso anders gedaan hebben. Achteraf praten is totaal niet zinvol, het is gebeurt, het verleden is voorbij. Ik ga hier geen (negatieve) aandacht meer aan schenken, dat is het niet waard.

Wij proberen het in ieder geval een plaatsje te geven en er op een dusdanige manier meer om te gaan dat er zo min mogelijk negativiteit binnensluipt voor de tijd die ons rest en wat ons aangaat is dat nog heel lang! Dusssssss, volgende berichten gaan wel weer wat gezelliger worden hoor, wij wel in iedergeval.

Natuurlijk zijn wij het afgelopen jaar veranderd, dat kan ook niet anders. Het is onbeschrijflijk jammer dat er zo'n vreselijke ziekte aan te pas moet komen om je in te laten zien dat het zonde is om je leven zo door te gaan als je deed. Het leven heeft nu een totaal ander dimensie, mooier, intenser. Lees je dit? Doe er wat mee. Life is Beautiful!