Pagina's

woensdag 6 mei 2015

Spannend weekje

Het is weer zover, de controles komen er weer aan. De angst groeit weer met de minuut. Vandaag eigenlijk niets spannends. Om 14:00 uur word ik in het Erasmus MC verwacht voor de CT scan. De uitslag is pas een week later, wij willen geen "voor" uitslag want de laatste keer hoorden we na een weekend feest vieren dat de longtumor groter was geworden. Hoe dar gecommuniceerd werd ga ik even besparen maar het was er weer een die precies in lijn met dit dossier van missers en blunders en zelfs ongeïnteresseerdheid ligt. Morgenochtend mag ik naar Tilburg voor de heersen MRI, check of de ontsteking weg is die ervoor zorgde dat de linkerkant van mijn lijf niet meer helemaal lekker te coördineren is en om te zien of geen nieuwe metastses te zien zijn. Als daar nieuwe ontwikkelingen zijn kunnen we stellen dat de rest ook niet in orde is. Spannend, emotioneel, vervelend en moe want vannacht heb ik niet echt geslapen en komende nacht zal dat ook niet veel worden. We gaan stug door.

Geen opmerkingen: