Pagina's

woensdag 20 mei 2015

Pijn

I
Ik ga het anders doen. Niet meer naar bed gaan met pijn. De medicijnen neem ik nu dan maar minstens een uur voordat ik ga slapen. Nu maar even afwachten of de pijn zakt.
Gisteren heeft dr. Hanssen gebeld over hoe het was. Uitval was niet veel verbeterd en vandaag zie ik alleen maar verslechtering. Het gaat erop lijken dat ik mijn linkerhand niet meer goed kan gebruiken en tegelijkertijd voel ik mijn gezicht steeds verder inkakken.
Wat vaker last van hoofdpijn.

Hoewel de dexamethason voor een algehele verslechtering van de weerstand zorgt mag ik deze nog niet verder afbouwen. Aan de ene kant wil ik dat wel want ik ben (bijna obsessief) bezig mijn weerstand op peil te krijgen, anderzijds, ik ben als de dood voor toeters en bellen in mijn kop, die moeten gewoon weg.

Misschien door de slechtere weerstand dat ik steeds meer pijn krijg. Er hangt weer een vent aan mijn schouders te trekken en de borst doet nu heel de dag pijn. Even afwachten maar. Voorlopig nog tot dinsdag de volle mep dexamethason.

Bang voor wat nog komen gaat.