Pagina's

zondag 31 mei 2015

Bleh, nu even niet.......



Het was gisteren weer een huildag, bah. Eindeloos, veel pijn, veel slaap en veel emotioneel gezwets. Bah, weer een dag gewoon voorbij gegaan, wat baal ik hier enorm van. Heel de dag al koortsig, pijn mijn oren en een grieperig gevoel. Nemen he????? Niet ziek worden!  Inmiddels lijkt het wel of die dexa mijn systeem heeft platgegooid, alles wordt aan het werk gezet die ontstekingen in mijn gezicht tegen te gaan lijkt het.


Het lijkt niet op te houden mijn hele huid verandert, nu al geen gevoel meer in de helft van mijn gezicht, dan gaat heel de hap ook nog eens ontsteken. Dat wordt toch moeilijk er een beetje leuk uit te zien morgen. Vannacht ook al heel de nacht op gezeten, waarvan de helft op het toilet want dat is en blijft rampenplan nr. 1.
Linkerhand gevoelloos, heel veel  pijn in mijn gezicht en ontstoken huid. Als ik er al aan denk hoe vaak ik vandaag de trap op zal moeten...... Toch best nog een hoop te doen vandaag dus we steken er even wat extra pillen in en kijken wel waar het schip strand vandaag. Ik heb er zo geen zin in.

Maar goed, er ligt weer een nieuwe dag klaar en daar moeten we dankbaar  voor zijn. Dat ben ik ook maar dat we zoveel te incasseren zouden krijgen, dat had ik dan toch niet verwacht.

Kom op Smelik, even in de positieve modus omschakelen, je kunt het!