Pagina's

vrijdag 29 mei 2015

Leuk!

Al een beetje in spanning voor maandag 01-06-2015, waarom? Ga ik lekker nog niet vertellen :-), wel ontzettend leuk! Nu nog een beetje de weerberichten aanpassen en het kan niet meer stuk.

Vannacht heel de nacht doorgeslapen! Het voelt aan alsof ik het over een baby heb, doorgeslapen. Maar dat is al een hele poos niet gebeurt dus het valt op. Heerlijk uitgerust. Vanmorgen geen bloed op mijn sloop gevonden dus dat stemt de gemoederen alweer wat rustiger!

Het lijkt vanmorgen zelfs of ik iets meer gevoel in mijn linkerhand en gezicht heb. Ontstekingen rond de lippen (slijmvlies) op volle toeren, pijnlijk en vies.Ik kan bijna mijn mond niet open krijgen. Bah.  Last but not least, de opvliegers zijn wee in alle hevigheid terug, heel de dag ook nog een zeiknatte kop. Mijn oog is ook weer ontstoken. Borstkas blijft vervelend trekkerig, als de dood voor de PET-scan. Ik weet, ze moeten overal zo snel mogelijk bij zijn maar laat nog maar een week of 2 wachten voor de afspraak, deze is nog steeds niet gemaakt. Nou ja, dat waren de kwaaltjes dan weer, daar moeten we het gewoon even mee doen, daar zit niets anders op.


Ik was er alweer vroeg uit, Sanne mag op vrijdag lekker een uurtje later beginnen dus we hebben lekker ontbeten en gekletst. Ze was blij dat ik gisteren met mw. Stolk gepraat heb en was gelukkig weer stukken vrolijker om naar school te gaan.

Het was vandaag ook enorm druk door die plaatsing van mijn gedichtje in De Metro, briefjes, pb-tjes, telefoontjes, heel vreemd, maar wel leuk!

Nu even de brief voor de drukkerijen maken en het KWF bellen voor het projectje. Kijk, dan zijn we toch weer lekker bezig.