Pagina's

zondag 24 mei 2015

Uitgestuft

Er valt toch niet aan te wennen zeg. 'S morgens erg vroeg mijn bed uit. Heerlijk genieten van een paar koppen koffie. Geen enkel probleem zover, ik voel me prima.

Gisteren zo heel de dag een beetje aangekeuteld en s avonds gaan we naar Rotterdam. Zodra ik in de Bijenkorf ben begint de ellende  moe, moe en nog eens moe.

Rob heeft kleding nodig, met de grootste moeite sjok ik er achteraan.  Nee dit gaat hem niet worden.  Jammer, ik had me echt op een leuk uitje verheugd maar dat stomme lijk moet het weer verzieken.

Eindelijk kunnen we even gaan zitten. En dan terug naar de auto. Ik loop weer te slingeren en moet uitkijken dat ik niet val. Jeetje, wat maakt dat je onzeker en moedeloos. Het is weer huilen geblazen. Pijn overal maar vooral op de borst, het maakt me bang.

\Thuisgekomen lekker een kop koffie, buiten. 3 uur later zat ik nog buiten, het werd al koud maar dat kon me niet schelen, heerlijk even in de relax-stand.. Als ik mij beweeg doet mijn borst enorm veel pijn. Het lijkt alsof er iets gescheurd is ofzo. Misschen wel spieren? Mijn conditie is nul komma nul dus dat kan.

Vanmorgen nog een trekkerig, vervelend gevoel. We gaan naar Goes, het was gezellig. Heerlijk weertje. Hoera, het is zomer. Lekker terrasjes gepakt en volgens de stappenteller 4 km gelopen!  Thuisgekomen staat de bank mij gelukkig weer eens war welkom te heten. Ik moet nu gaan zitten.  Na het eten weer ik nog even aan mijn projectje maar zit te tollen en val steeds in slaap. Ook nu wordt de pijn weer steeds erger, teveel vermoeid.


Moeilijk hoor, die dexamethason zorgt er weer voor dat je systeem slecht wordt maar ik hoop toch dat d'r. Janssens dinsdag niet zegt dat ik moet afbouwen want in dat hoofd zit het zeker nog niet goed, dat voel ik en merk ik aan de uitval.

We zien nu wel, twee dagen actief is teveel van het goede. Jammer hoor maar ik zal nog rustiger aan moeten doen. Ik baal ervan. inmiddels is mijn gezicht weer een dood aanvoelend stuk geworden. Ik ga naar bed. Een uurtje later gaat het wat beter. We zien het morgen wel weer. Op het programma staat Eindhoven