Pagina's

vrijdag 8 mei 2015

The day after ......

Na een nachtje het nieuws van gisteren weer een beetje laten bezinken en een plaatsje gegeven. Heel de nacht zitten piekeren, nog maar eens zoeken naar nieuwe informatie, gevolgen zoeken wanneer het kreng groter wordt, enz.
Het is zoals het is, meer kan ik er niet van maken. Ineens wordt er  niet meer van een metastase maar van een tumor gesproken. Het is in die 6 weken ook wel hard gegroeid. Ik heb een propje gemaakt van ca. 16 mm en dat zit dan in mijn hoofd, best groot.
Natuurlijk ga ik ervan uit dat het woensdag verholpen wordt. Alle hoop is er op gevestigd dat het in die ene week zich niet onverwacht gaat gedragen en voor verdere ellende gaat zorgen.
Ondertussen lief voor mijn lijf blijven, oh wat zou ik graag willen dat er een middeltje bestond wat de celdeling gewoon even stopte zodat je even pas op de plaats kan maken.

Update 18:00 uur
Gadverdarrie, ik voel me niet zo goed. De tintelingen aan mijn linkerhelft van mijn gezicht worden wat heftiger maar dat kan ook zijn omdat ik moe word aan het eind van de dag, dan wordt alles altijd wat moeilijker. Please, please, please laat het niet groeien!